En el moment d’alta al servei de Licitactiva, inscrivim o actualitzem les teves dades al Registre Electrònic d’Empreses Licitadores.
Cada cop que es publiqui un anunci de licitació pública del teu interès, t’enviarem un avís al correu electrònic. A més, tindràs sempre a disposició un informe amb totes les licitacions públiques en termini on s’hi exposarà:
— Entitat adjudicadora
— Objecte de la licitació
— Quantia de la licitació
— Lloc d’execució de la licitació
— Termini màxim per presentar la oferta
En cas que t’interessi accedir a una licitació pública, recopilem tota la documentació i estudiem els Plecs Administratius i els Plecs Tècnics per veure si compleixes amb els requisits necessaris per presentar-se a la licitació.
Si de l’estudi anterior es conclou que és viable accedir a la licitació, t’assessorem sobre com preparar una oferta competitiva; redactem i tramitem la documentació que cal presentar; ens comuniquem amb l’Administració per resoldre dubtes o agendar visites; i fem seguiment de les obertures de sobres, de la proposta d’adjudicació, i dels requeriments de documentació o d’aportació d’avals i garanties, si escau.
Un cop l’Administració emet la propsota d’adjudicació, si ets l’adjudicatari propostat et tramitem la documentació necessària per passar a la fase de formalització del contracte.
També estudiem la proposta d’adjudicació per si cal impugnar-ne algun aspecte o defensar-te d’impugnacions d’altres licitadors.
Revisem les condicions establertes a l’acord de formalització de la licitació pública i resolem els dubtes que sorgeixin durant aquesta fase.
T’acompanyem durant l’execució de la licitació per justificar i aplicar possibles modificacions contractuals; preparar o contestar recursos o reclamacions; elaborar certificacions d’execució del contracte; o atendre qualsevol altre aspecte relacionat amb el teu expedient.